شورای اسلامی روستای کهن بالا

این وبلاگ محلی برای تبادل نظرات شورای روستای کهن بالا با مردم

شورای اسلامی روستای کهن بالا

این وبلاگ محلی برای تبادل نظرات شورای روستای کهن بالا با مردم

نصب و پرده برداری از ضریح مطهر امامزاده شاه علی محمد در روستای کهن بالای فین

امروز دوشنبه 2 دی ماه 92 با حضور اسحاق دستگزین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و هیئت همراه و جمع کثیری از مردم متدین و خدادوست روستاهای کهن بالا ، کهتک ، باغستان ، دمتنگ و شهر فین ضریح امامزاده شاه علی محمد در روستای کهن بالای بخش فین نصب و پرده برداری شد.

 

 

این ضریح مطهر که توسط خانواده محترم شهید محمودی اهدا شده در مراسمی باشکوه که مصادف با اربعین سالار و سرور شهیدان کربلا بود نصب و پرده برداری شد.

به گفته جناب آقای نادر خادمی رئیس شورای اسلامی این روستا هزینه نصب و اجرای این ضریح به مبلغ 20 میلیون تومان می باشد که  این خانواده شهید هزینه آن را متقبل شده اند.

مدیر کل بنیاد شهید استان در سخنرانی خود ضمن تشکر و قدردانی از این خانواده محترم از خداوند برای ایشان اجر اخروی را خواستار شدند و در ادامه با بیان اینکه شهدا سرمایه های جاودان این کشور هستند قبور شهدا را در مناطق مختلف از توفیقات بزرگ برای مردم دانستند و خاطر نشان کردند که هر چه هم اکنون مردم دارند به برکت وجود شهداست و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و در حفظ خون شهدا و آرمان های امام امت کوشا باشیم و نگذاریم سختی ها و مشکلات و تحریم ها ما را از اهداف بزرگ انقلاب و امام امت دور کنند. در پایان ضمن تشکر و قدردانی از عموم مردم توفیقات روز افزون را برای مردم این منطقه خواستار شدند.

لازم به ذکر است که این مراسم با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین خلیلیان ،برگزاری نماز جماعت ، سخنرانی مدیر کل بنیاد شهید استان در حسینیه این روستا برگزار و در ادامه بعد از  پذیرایی از مدعوین در صحن امامزاده شاه علی محمد مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار گردید.

روستای کهن بالا که در 20 کیلومتری شهر فین هرمزگان قرار گرفته در حال حاضر از وجود یک امامزاده و قبور متبرک دو شهید به نام های عظیم خادمی و علی قنبری باغستانی بهره مند می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.